Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad Enchantimals? To grupa uroczych dziewczynek, znajdujących się gdzieś pomiędzy człowiekiem a zwierzęciem, które łączy nierozerwalna więź przyjaźni z ich zwierzęcymi przyjaciółmi. Jako dodatkowy bonus, są one teraz w sprzedaży! Co jest takiego wspaniałego w tej franczyzie? Jak myślisz, co będzie następną popularną serią? Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej! Oto kilka najważniejszych powodów, dla których warto wybrać Enchantimal:
Enchantimals to franczyza lalek
Enchantimals to renomowana franczyza zabawek, która została po raz pierwszy wprowadzona jako linia spin-off z hitowego programu telewizyjnego dla dzieci Ever After High. W serialu występuje zróżnicowana obsada hybryd ludzko-zwierzęcych i stworzeń leśnych tworzących Enchantimals, które dzielą z dziećmi wyjątkową przyjaźń. Są one również doskonałym sposobem dla młodych dziewcząt, aby dowiedzieć się więcej o zwierzętach, a jednocześnie rozwijać swoją miłość do zwierzęcych towarzyszy.
Choć franczyza jest jeszcze stosunkowo młoda, już zdążyła zrobić wrażenie na fanach na całym świecie. Istnieje kilka książek, serii internetowych i specjalności telewizyjnych dostępnych dla fanów Enchantimals. Specjał telewizyjny, który został wydany na kanale Paramount Global’s Nick Jr. jest jednym z najbardziej popularnych treści Enchantimals. Otrzymał on jednak ogólnie słabe recenzje.
Seria jest wyjątkowa w tym, że każda indywidualna lalka jest wykonana na zamówienie dla właściciela kanału mattel. Większość lalek są jedyne w swoim rodzaju, choć zazwyczaj recyklingu formy głowy. Oficjalną lalką Enchantimals jest Tiana, twarz franczyzy na kanale Toys and Me. Twarz i osobowość lalki są oparte na wyglądzie postaci w kreskówce.
Podobnie jak inne udane, wspierane przez multimedia franczyzy lalek, Enchantimals nie są wyjątkowe w swojej tematyce. Podczas gdy Monster High i Ever After High dzieliły uniwersum, nie były w stanie się ze sobą skrzyżować. Dlatego fani tych dwóch marek raczej nie rozpoznają Enchantimals samodzielnie. W przeciwieństwie do tego, franczyza Monster High nie została anulowana z powodu braku sukcesu. To może być powód, dla którego Enchantimals nie udało się przyciągnąć mainstreamowej publiczności.
Są towarzyszem Ever After High
The Enchantimals to franczyza medialna, która obejmuje humanoidy o tematyce zwierzęcej i ich towarzyszy tego samego gatunku. Są one oparte na bohaterach wiecznie popularnych programów telewizyjnych Disneya, Monster High i Ever After High. Są drugim spin-offem Monster High, po popularności Bree Bunny. Żyją w fikcyjnym świecie Everwilde. Istnieją cztery główne Enchantimals: Fluffy, Bree Bunny i Spike. Enchantimals mają wspólne pochodzenie: wszystkie są hybrydami ludzi i leśnych stworzeń. Chociaż Enchantimals są częstym tematem w filmach Disneya, stanowią odrębną franczyzę.
Enchantimals to zabawny i interaktywny sposób na spędzenie dnia lub wieczoru z przyjaciółmi! Postacie mają odcień skóry podobny do ludzkiego, ale ich wygląd różni się od prawdziwego. Na przykład Bree to różowy króliczek, podczas gdy Patter to niebieski paw z porożem. Enchantimals są często wykonane z plastiku, więc są łatwe do czyszczenia i utrzymania.
Oprócz tego, że Enchantimals są towarzyszami Ever After High, mają też serial animowany. Animowane pokazy mogą być sparowane z lalkami, aby stworzyć zabawne doświadczenie dla dzieci. Serial animowany ma ponad pięć milionów wyświetleń na YouTube i Amazon Kids, i jest idealnym wprowadzeniem dla nowych fanów franczyzy. W miarę rozwoju linii Enchantimals, interaktywne treści cyfrowe będą nadal przyciągać dzieci.
Enchantimals to zabawny i kolorowy sposób na zapewnienie dzieciom rozrywki przez wiele godzin. Lalki te stały się niezwykle popularne, co zaowocowało ogromnym sukcesem serii dla Disneya. Obecnie na rynku dostępnych jest ponad trzydzieści różnych lalek Enchantimals. Lalki Enchantimals zainspirowały również film Disneya „Frozen”.
Strategia medialna The Enchantimals obejmuje książki, serię internetową oraz specjalny film telewizyjny. Specjalny program telewizyjny został wyemitowany na kanale Nick Jr. należącym do Paramount Global, który wcześniej był prowadzony przez ViacomCBS. Dla inwestorów firma organizuje również prezentacje i wydarzenia. Enchantimals będą się rozwijać i nadal cieszyć się popularnością przez kolejne lata. Jeśli są wystarczająco dobre, by stać się częścią uniwersum Disneya, będą też świetnymi zabawkami.
Inspirują historie o przyjaźni
The Enchantimals to linia zabawek z medialnym zapleczem franczyzowym. Te urocze stworzenia wyglądają i czują się tak samo jak ich zwierzęcy przyjaciele. Każda lalka jest niesamowicie szczegółowa, żywo pomalowana i ma puszysty ogon. Te urocze lalki z pewnością dodadzą radości i emocji dziecięcej choince w tym roku. Z pewnością spodoba Ci się ich widok w świetle reflektorów na Twoim drzewku w tym sezonie świątecznym. Na naszym portalu można znaleźć też kolorowanki Enchantimals.
Pierwsze lalki Enchantimals były inspirowane światem Enchantimals. Bohaterowie mają kolorowe stroje i wyjątkową więź ze sobą. W serialu dzieci uczą się o empatii, przyjaźni i akceptacji, dostrzegając nawzajem swoje pozytywne cechy. Ich modne pióra i doskonała harmonia zachęcają dzieci do bycia dumnym z tego, kim są i co robią. The Enchantimals są doskonałym przykładem przyjaźni i korzyści, jakie może ona przynieść.
Enchantimals to drużyna pół-zwierząt, które łączy kilka unikalnych cech, w tym ich nierozerwalna więź. Każdy z nich ma swojego zwierzęcego pomocnika, a także dzielą się specjalnym rytuałem, celebrując wzajemnie swoje unikalne cechy. Enchantimals żyją w świecie fantazji, który jest pełen magii i zaczarowania. Są oddani utrzymaniu równowagi i harmonii we wszechświecie i pokazują, że z przyjaźnią wszystko jest możliwe.
The Enchantimals to wyjątkowa marka, a przesłanie marki dotyczące przyjaźni jest bardzo uniwersalne. W ciągu swojej serii Enchantimals stworzyli wiele innych produktów, w tym książki i popularny specjalny program telewizyjny. W rezultacie, strategia medialna Enchantimals skupiła się na edukacji młodych dziewcząt na temat podstawowych wartości Enchantimals. Nazwa marki Enchantimals musi być konsekwentnie wzmacniana w całej treści, co najmniej 3 razy w każdym filmie.